Ajans PR ile ulusal reklamcılık

Ajans PR, Türkiye’de kurumsal PR hizmetleri konusunda en detaylı hizmet sunan şirketlerden biridir. Ajans PR ile çalıştığınızda sadece tanıtımınız yapılmakla kalınmaz, aynı zamanda markanız ya da şahsınızla ilgili uygun haberler içinde sizinle ilgili kurgusal bir PR haberi de sunarız.

Ajans PR nedir?

Ülkemizde PR reklamcılık faaliyetlerinin önem kazanmasının ardından, Kurumsal PR Uzmanı Necmettin Kar tarafından Kahramanmaraş’ta kurulan ve Türkiye’nn en önemli ajansları, gazeteleri ve haber siteleri ile işbirliği içinde çalışan bir PR ajansıdır.

Ekonomide yaşanan değişim rüzgarlarına geleneksel satış stratejileri ile direnemeyen firmalar ve markalar, dijital reklamcılık ve PR haberleri ile kendilerini gündeme getirmek zorunda kalmışlardır. Yüz binlerde firma içinde kendini göstermek isteyen şirket yetkilileri PR danışmanlarına ihtiyaç duymuşlar ve piyar danışmanlığı konusunda yetkin kuruluşlar yani kısaca PR ajansları ile çalışmayı bir sorunluluk olarak hissetmişlerdir. Dünyada 1900’lü yılların başından itibaren önem kazanan Public Relations yani Halkla İlişkiler çalışmaları, ülkemizde daha yeni yeni fark edilmektedir. Uzun yıllar Google reklamcılığı konusunda çalışmalar yapan Ajans PR kurucusu Necmettin Kar, hem bir zorunluluk hem de yükselmek için firmaların seçeneksiz kalmaması için bu konuda ulusal bazda girişimlerde bulunmuştur. Türkiye’nin en önemli kuruluşları ile anlaşmalar yapan Ajans PR, uluslararası medya kuruluşları ile de ilişki içerisindedir. BBC ve Reuters’ın da içinde olduğu onlarca kanal ile PR anlaşması yapılmış ve uluslararası bir çalışmaya ihtiyaç duyan markalar ya da kişiler için hizmet vermektedir.

Ajans PR nedir?
Ajans PR nedir?

Neden Ajans PR ile çalışmalısınız?

Alanında en profesyonel PR şirketlerinden biri olan Ajans PR ile çalışarak daha düşük bir bütçe ile daha geniş bir tanıtım imkanına sahip olabilirsiniz. Tanıtım reklamları yerine, hedef kitlenin ilgi alanları içinde organik bir PR haberinin dönüşleri, pahalı reklamlardan çok daha fazladır. Bunu şöyle düşünebilirsiniz. Google’da arama yapan bir kullanıcının amacı tabi ki arama yapmaktır. Aranacak sözcüğü yazdıktan sonra Googla’da ara butonuna basacaktır. Arama yapan kişinin kendimi şanslı hissediyorum butonuna tıklama oranı 900.000’de sadece 1’dir. Bu da gösteriyor ki, insanlar ihtiyaçları olan şeylere odaklanıyor. Siz de hedef kitlenizin bulunduğu bir ortamda haber yaptırdığınızda, ilgi çekmeniz çok daha yüksek olacaktır.

PR ne demektir? PR açılımı nedir?

PR nedir, ne demektir? PR, İngilizce Public Relations söz grubunun kısalmasıdır. Türkçe anlamı Halkla İlişkiler demektir. Türk diline de PR olarak geçmiş, bunun yanında piyar ya da piar olarak da kullanılmaktadır.  Kaynak: Ajans PR