Instagram Mavi Tık Hizmeti

1 milyardan fazla kullanıcıya sahip olan sosyal medya platformu Instagram; sunduğu yeniliklerle her geçen gün büyüyor. Fotoğraf paylaşım sitesi olarak yayın hayatına başlayan platform; günümüzde reklam ve pazarlamadan sosyal sorumluluk projelerine kadar farklı amaçlar için tercih ediliyor. Ayrıca Sürekli artan Google reklam fiyatları, ücretsiz olarak yararlanılan Instagram’ı cazip hale getiriyor. Bu nedenle markasını, ürününü ya da kurumsal faaliyetlerini tanıtmak isteyen kişilerin mutlaka Instagram ‘da bir hesabının olması ve etkileşim alması gerekiyor.

Kullanıcı sayısı fazla olduğundan Instagram’dan verim almak isteyen markaların “onaylı hesap” statüsü elde etmelidir. Çünkü sosyal medya kullanıcıları, benzer olan sayfalar arasından onaylı olanları takip ediyor ve bu hesapların gönderilerine daha çok ilgi gösteriyor. Instagram da kardeş şirketleri Twitter ve Facebook gibi onaylı hesabı göstermek için “mavi tık” simgesini kullanıyor.

Instagram Mavi Tık Başvurusu Yapıyoruz

Önceki yıllarda Instagram mavi tık almak için şartlar sıkı değildi ve kullanıcıların başvuru yapması beklenmiyordu. Takipçi sayıları, takipçilerin statüsü, içerikler, kişisel bilgiler ve etkileşim oranları in gibi kriterlere bakılarak hesaplar inceleniyordu. Uygun görülen hesaplara kendiliğinden Instagram mavi tık ayrıcalığı tanınıyordu. Ancak milyara yaklaşan kullanıcı sayısı ile beraber Instagram bu uygulamadan vazgeçti. Artık hesabının mavi tık almayı hak ettiğini düşünen kişilerin uygulama üzerinden başvuru yapması gerekiyor. Başvuru için “Profil girişi- Sağ Üst Köşede Bulunan Üç Nokta- Ayarlar- Hesap- Doğrulama İste” adımları izleniyor.

Başvuru üzerine Instagram sayfası inceleniyor ve kullanıcıya ortalama 30 gün içinde cevap veriliyor. Ne yazık ki tüm şartları sağladığını düşünse bile çoğu kullanıcıya olumsuz cevap veriliyor. Çünkü Instagram, artık bireysel talepler yerine “Instagram hesap onayı ajansları” aracılığı ile yapılan başvurulara öncelik veriyor. Türkiye’nin en yenilikçi PR ajansı olarak bu süreçte sizlere yardımcı oluyoruz.

Instagram Mavi Tık Sürecini Yürütüyoruz

Sosyal medya alanında yaptığımız araştırmalar ve çalışmalar sayesinde platformun hangi kriterleri baz aldığını biliyoruz. Mavi tık hizmeti almak isteyen kişi ya da kurumların hesaplarını kapsamlı şekilde inceliyor ve eksiklerini tespit ediyoruz. Instagram mavi tık hizmetimiz kapsamında öncelikle aşağıdaki hususları gözden geçiriyoruz:

  • Hesabın özgün paylaşımlarda bulunması
  • Hesaba düzenli şekilde içerik girilmesi
  • Hesabın gerçek kişi ya da kuruma ait olması
  • Hesap paylaşımlarına herkesin erişebilmesi
  • Profil açıklamalarının yeterli bilgileri içermesi
  • Yeterli sayıda gerçek takipçiye ulaşılması

Instagram hesabı üzerinde yapılan incelemeleri rapor haline getiriyor ve hizmet talep edenle paylaşıyoruz. Olası eksikler için zaman geçmeden çalışmalara başlıyor ve adım adım tüm şartları yerine getiriyoruz. Hesap onay alabilecek seviyeye geldiğinde Instagram hesap onayı ajansları ayrıcalığı olan talep metnini hazırlıyoruz. Bu süreçte yabancı dile hâkim olan ve Instagram talep metinlerinde tecrübeli olan içerik yazarları ile çalışıyoruz.

Google ve Instagram Reklamlarını Yönetiyoruz

Instagram ‘da ve Google’da daha fazla kişiye ulaşmak için kaliteli içerik dışında reklamın önemi büyüktür. Instagram mavi tık onayı almış olsa bile reklamın doğru şekilde planlanması ve bütçenin iyi ayarlanması gerekmektedir. Bilinçsizce verilen reklamlar; yeterli dönüş sağlamamakla birlikte reklam giderlerini gereksiz şişirmektedir. Sosyal medya uzmanlarımız ve dinamik reklam kadromuzla birlikte reklam stratejisi oluşturuyor ve tüm reklam süreçlerini yönetiyoruz. Ortalama düzeydeki Instagram reklam fiyatları ile müşterilerimizin istedikleri verimi alabilmeleri için aşağıdaki hizmetleri veriyoruz:

  • İçerikleri metinlerini oluşturmak
  • İçerik görsellerini denetlemek
  • Hedef kitleyi analiz etmek
  • Reklamın yayın zamanını belirlemek
  • Reklam bölgesinin sınırlarını çizmek
  • Reklam bütçesini planlamak

Reklamlar yayınlandıktan sonraki tüm gelişmeleri düzenli şekilde raporluyoruz. Reklam bütçesinin nasıl kullanıldığını ve reklam süresince ne kadar kişiye ulaşıldığını açıklıyoruz. Ayrıca yeni reklam stratejisinin nasıl olması gerektiği olası Instagram reklam fiyatları hakkında fikir üretiyoruz.

Instagram dışında Facebook, Twitter, Pinterest ve Linkedin gibi çok kullanılan mecralarda da aynı çözümleri üretiyoruz. Firmaların olmazda olmazı konumundaki Google reklamları konusunda faaliyet gösteriyoruz. Müşterilere uygun Google reklam fiyatları belirliyor ve onların ideal reklam bütçeleri doğru zamanda doğru kitleye ulaşmasının yolunu açıyoruz.