Dijital reklam ajansı müşteri portföylerinde yer alan firmaların bünyelerine dahil olarak firmaların işleyişlerini öncelikli anlamaya çalışırlar. Prensip, vizyon ve misyonlarını benimseyerek kuruluşun hitap ettiği kişi yada kitlelere, reklam pazarlarına hedef kitle taraması yaparak mevcudiyetin online olma durumlarını inceler.
En iyi dijital reklam ajansı
Google üzerinden baktığınızda en iyi reklam ajansları olarak birçok firma ismine ulaşabilirsiniz. Bu konuda önemli olan reklamını çok iyi yapan bir firmadan çok eğer böyle bir kuruluşla çalışacaksanız dijital reklam ajansı arayışınız varsa bu konuda size en çok yardımcı olacak firmanın yaptığı başarılı projeler olacaktır.
Sosyal medya hesaplarınızdan bu ajansları takip ederek yaptıkları işleri detaylıca inceleyebilir. Kendinize en yakın duran kuruluş ile iletişime geçebilirsiniz. Yine de kriter belirlemek gerekirse ajansınızı seçerken size yardımcı olabilecek birkaç detayı şu şekilde sıralayabiliriz;
- Portfolio ( kimlerle çalışıp hangi projelere imza attıklarını ) ve tasarım zevkini inceleyin.
- Referanslarını inceleyin.
- Söz konusun ajansın kültürü, kalemi markanıza uygun mu? Araştırın.
- En meşhur ajanslar müşteri potansiyeli çok olanlar sizin taleplerinize detaylı cevap verebilir mi?
- Marka temsilciniz sizle ve istekleriniz ile ne kadar alakalı
- Ve en önemlisi şu ki, dijital reklam ajansı değişen dünyanın değişen pazarların bir parçaları bu hızlı değişime ayak uydurabilecek uzun soluklu bir marka seçmelisiniz. Hızlı ve etkin düşünebilen.
Dijital Reklam Ajansı
Dijital reklam ajansı alışılagelmiş klasik reklam ajanslarına göre biraz daha farklı bir misyona sahiptirler. Bir firmanın pazarlama faaliyetlerini alarak firma prensipleri dahilin de sadece internet üzerinden olacak şekilde online olarak dijital platformlarda pazarlama faaliyetlerini sürdüren kurumdur.
Dijital Ajans Nedir?
Dijital kelime olarak “digital” kelimesi Fransızcadan dilimize girmiştir. Araştırmalarımızın sonucu olarak ise, dijital olarak araştırmalara bakıldığından “sayısallaştırma” olarak görülmektedir. Oysaki dijital reklam ajansı denildiğinde ise farklı bir unsur nitelenmektedir, günümüzde.
Dijital Ajans: Basit anlamda internet üzerinden herhangi bir ürünün pazarlanması reklamı yapılması anlamına gelmektedir.
Dijital Ajanslar
Dijital reklam ajansı ilk olarak amacı çalıştıkları firmaların beklentilerini çok iyi anlamalıdırlar. Beklentilerinin ne olduğunu ajans bilmeli ki buna yönelik projeler hazırlamalı ve hedef olarak doğru kitle oluşturmalıdırlar.
Sonrasındaki adım ise, belirlenen hedef kitlenin hangi saatlerde hangi online mecralardan vakit geçirdikleridir. İşte tam olarak bu nedenle dijital ajanslar firmaları çok iyi anlamalıdırlar sebebi ise, ajansın yapı taşıdır hedef kitle!.. ve bir dijital reklam ajansı firmasını oldukça iyi tanınması gerekir ki hedef kitle doğru analiz edilsin. Zaman kaybı ve maddiyat kaybına firmayı uğratmasın.
Hedef kitlenin belirlenmesinin ardından firma için dijital pazarlama stratejisi çıkarır.
Dijital pazarlama stratejisi firmanın talepleri doğrultusunda en doğru verilerle ve analizlerle hazırlanmış bir yol haritasıdır. Bu yol haritasını izleyecektir ajans bundan sonraki süreç dahilinde ve tabii maddi olarak da şirke protokolünde prensip de belirtilen rakamları aşmadan.
Dijital Medya Ajansı
Dijital medya ajansı internetin hayatımıza dahil olmanın ötesinden hayatımızla engetre olması sonucunda doğmuş olan bir platformdur.
Kimse tahmin edemedi yakın geçmiş de sosyal medyanın bu denli popülaritesinin yükselebileceğini şuan herkes ünlü! İş dünyasının nabzı bile sosyal medya üzerinden tutulurken dönüp mecraya baktığınızda hiçde azımsanmayacak rakamlar olduğunu hissedeceksiniz.
İnternetle birlikte hayatımıza yeni kavramlar dahil oldu yeni meslekler, yeni terimler… tüm bunların sonucu dijital medya ajansları kurularak yeni nesil bir reklam otoritesi oluştu. Geleneksel yöntemlerle var olan reklamcılık ve pazarlama dijital reklam ajansı sayesinde bir üst noktaya taşınmış oldu. Günümüzdeki reklamcılık ulaşılabilirliği yüksek, oldukça pratik bir hal alarak bilinen tüm prensipleri değiştirdi.
Sokaklarda, dergilerde, gazetelerde, haberlerde, televizyon ekranlarındaki haberler artık cep telefonumuza elektronik posta olarak ya da sms olarak gelmeye başladı. Dijital ajanslardaki bu değişim gün geçtikçe artarak kazanç sağlamak bir yana istenilen kullanılan bir ortam haline dönüştü. İş dünyası da artık dijital medya kullanıyor peki neden? Daha çok kitle daha çok tanıtım. Web siteleri üzerinden kişilerin telefonlarına kadar uzanan bu yolda firmalar adlarını duyurmak adına bu mecrayı en çok istenilen olma yolunda bir adım daha ileri taşıdı.
İstanbul Reklam Ajansları ve faaliyetleri
Türkiye’nin gözde, Dünya’nın seçkin şehirleri arasında yer alan İstanbul yüzlerce dijital reklam ajansı bünyesinde bulundurarak ev sahipliği yapmaktadır. Birçok hatta binlerce markaya hizmet veren ajanslar birçok alanda İstanbul’da yer almaktadır.
Şehir olarak İstanbul, dönen Dünyanın hızlı değişimlerine ayak uydurabilecek en doğru noktalardan biridir. Zira İstanbul da çok hızlı değişmektedir bu nedenledir ki her alandan faaliyet gösteren ajansları bünyesinden barındırarak memnuniyetle ev sahipliği yapar.
İstanbul reklam ajansı
İstanbul’da bir dijital reklam ajansı Ajans PR ile güven ve kalite anlayışı ile uzun zamandır süre gelen modern ve teknolojik dünyayı tecrübeleriyle müşterilerine sunmaktadır.
Dijital reklam ajansı denildiğinde öne çıkan Ajans PR kuruluşu İstanbul ve Türkiye’de hizmet veren digital reklam ajansı aynı zamanda yüksek kaliteyi güven ve uygun fiyatlarla müşterilerine sunar. Dijital reklam ajansı Ajans PR sizlere en iyi hizmeti verebilmek için uzman ekibi ve deneyimleri ile sizleri bekliyor.
0/5
(0 Reviews)