Instagram, Twitter gibi Gold Tik ve Gri Tik Uygulamasına Geçiyor
Sosyal medya devi Instagram, doğrulama süreçlerinde yeni bir döneme giriyor. Daha önce sadece tanınmış kişilere, markalara ve kurumlara “Mavi Tik” rozeti verirken, artık “Gold Tik” ve “Gri Tik” adı verilen yeni doğrulama türlerine geçiş yapacak. Bu yeni uygulama ile gerçekten doğrulanmış tanınan kişiler ve firmalar ‘Gold Tik’ (sarı renkli doğrulama ifadesi) ile, devlet kurumları ve görevlileri ise ‘Gri Tik’ ile hesaplarını doğrulayabilecekler.
Maksimum Sonuç için Instagram Hashtag’leri Nasıl Kullanılır?
Sosyal medya platformları, günümüzün dijital çağında işletmelerin ve girişimcilerin daha geniş bir kitleye ulaşmasını sağlayan önemli araçlardan biridir. İşletmeler, Instagram gibi görsel tabanlı platformlarda marka bilinirliğini artırmak, hedef kitleleriyle etkileşim kurmak ve potansiyel müşterileri çekmek için etkili stratejiler geliştirmelidir. Bu stratejilerden biri de Instagram hashtag’lerini kullanmaktır.
Sektörel Backlink Paketleri ile İnternet Pazarlamasında Yükselişe Geçin!
İnternet dünyasında başarılı bir varlık oluşturmak ve hedef kitlenizin dikkatini çekmek istiyorsanız, arama motoru optimizasyonu (SEO) ve backlinkler gibi önemli faktörleri göz ardı etmemelisiniz. Bu süreçte, Ajans PR olarak sunduğumuz İngilizce sektörel backlink paketleri ile işletmenizin çevrimiçi varlığını güçlendirmenize yardımcı olabiliriz. Öncelikle, backlink nedir ve SEO linkleri hakkında biraz bilgi verelim.
Ajans PR ile Global Basında Haber Yayınları Top 10
Global basında haber yayını, son zamanlarda sıklıkla tercih edilen PR çalışmalarından. Marka ve firmaların uluslararası anlamda tanınması, potansiyel müşterilerinin sayısını arttırmasına katkıda bulunuyor. Bu ise marka imajı açısından olumlu bir durumdur. Bu nedenle PR çalışmaları yalnızca ulusal sitelerle sınırlı kalmamalı, global çapta herkes tarafından bilinen The Sun, Usa Today, Bloomberg, Forbes, The Guardian, Los Angeles Times, Washington Post ve New York Times gibi sitelerde ya da gazetelerde de PR haberleri ya da basın bültenleri yayınlamalısınız.

Marka/firma için hazırlanan haberlerin dünyaca ünlü uluslararası sitelerde yayınlanması, global basında haber yayınları çalışmalarının temelini oluşturur. Haber dilinde etkili bir şekilde yazılan haber metinleri, görseller ve videolar marka bilinirliği açısından oldukça önemlidir. Bu nedenle yapılacak PR çalışmalarının başından sonuna kadar profesyonel şekilde hareket edilmesi zorunludur. Peki global basında haber yayınları nedir, nasıl yapılır?
Global Basında Haber Yayınları Nedir?
Dünyaca bilinen sitelerde global haber yayını, marka ile ilgili olumlu düşüncelerin yaratılması amacıyla dünyaca ünlü internet sitelerinde ya da gazetelerde haberlerin yayınlanması olarak tanımlanabilir. PR çalışmaları, marka/firma bilinirliğinin artmasını sağlayan çok özel çalışmalardır. Başarılı PR çalışmaları, marka imajına olumlu etkide bulunduğundan, atılacak adımlarda profesyonellik bir hayli önemlidir.

PR çalışmaları içerisinde değerlendirilen global basında haber yayınları için de kurumsal ve profesyonellik önemli bir konumda bulunur. Bu tür PR çalışmaları için ilk önce marka/firma adına uzman yazarlar tarafından haber yazılır. Haberlerin kolay okunabilmesi ve markayı etkili bir şekilde temsil ediyor olması çok önemlidir. Bunun yanı sıra haberin yayınlanacağı web sitenin talepleri karşılanmalıdır.
Dünyanın en büyük sitelerinde haber
Global basında haber yayınlayabilmek için birçok hususa dikkat edilmeli, yenilikçi haberlerin üretimi sağlanmalıdır. Peki uluslararası basında haber yayınları nasıl yapılır, bu konuda dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
Uluslararası Basında Haber Yayınları Nasıl Yapılır?
Ulusal ve uluslararası PR çalışmaları, markaların potansiyel müşterilerini arttırabilmesi adına çok önemlidir. Marka kimliğini en özel şekilde yansıtan haberler aracılığıyla yapılan haber PR çalışmaları, markanın dijital ortamda ön plana çıkmasını da sağlar. Bu nedenle PR çalışmaları her zaman çok değerlidir.

Global basında haber yayınları, PR çalışmalarının uluslararası sahadaki ayağıdır. Özellikle sunmuş olduğu hizmet ve hizmet ağı ile globalleşmek isteyen markalar, uluslararası PR çalışmalarına önem vermektedir. Peki uluslararası basında haber yayınları nasıl yapılır?
Haber yayınının uluslararası siteler aracılığıyla yapılması için tercih edilecek web sitelerin nitelikleri bir hayli önemlidir. Aynı anda pek çok kullanıcıya hitap eden ve saygınlık elde etmiş olan web siteleri, markanın çok daha fazla insan tarafından tanınmasını sağlayacaktır. Bu nedenle her şeyden önce hangi web sitesinde yayın yapılacağı belirlenmelidir.
Bir sonraki aşama, web sitesi editörlerinin belirttiği kriterlere uygun haber yazılmasıdır. Haber oluştururken web site ön planda tutulmakla birlikte marka kimliğini benzersiz bir şekilde yansıtmak da hedeflenmektedir. Marka hedef kitlesinin analiz edilmesi, hedef kitleye uygun haber içeriğinin oluşturulmasını sağlayacaktır.
Global basında haber yayınlayabilmek için oluşturulan haber bülteninin şu özelliklere sahip olması gerekmektedir:
- Etkili ve dikkat çekici bir başlık seçilmelidir.
- Haber, akıcı bir üslupla yazılmalıdır.
- Marka kimliği başarılı bir şekilde yansıtılmalıdır.
- Hedef kitlenin dikkatini çekebilecek bir konu seçilmelidir.
- Haber metni ideal uzunlukta olmalıdır.
Bu hususların her biri, haber bülteninin ilgi çekmesini sağlar. Bununla birlikte oluşturulan haberin doğru platformda yayınlanması da oldukça önemlidir. Bu nedenle global basında haber yayınları çalışması adına süreç profesyonel bir şekilde yönetilmelidir.

Ajans PR ile Uluslararası Sitelerde Haber Yayınları
Uluslararası haber sitelerinde haber bülteni yayınlayarak etkili PR çalışmalarında bulunan Ajans PR, sürecin başından sonuna kadar profesyonelliği benimsemektedir. Alanında uzman çalışanlardan oluşan ekibi sayesinde marka/firmaların uluslararası sitelerde tanıtılmasına ve markaların potansiyel müşteri sayısını arttırmasına destek olmaktadır. Peki Ajans PR, hangi sitelerde haber yayınlarında bulunmaktadır?

Hangi Sitelerde Haber Yayınları Yapılıyor?
Uluslararası PR çalışmalarında en önemli aşama, haber bülteninin yayınlanacağı platformun seçilmesidir. Bu nedenle anlaşmalı olunan web sitelerin nitelikleri oldukça önemlidir. Global basında haber yayınları gerçekleştirmekte olan Ajans PR, birçok farklı haber sitesi ile çalışmalarda bulunuyor. Bu sitelerden bazıları şu şekildedir:
- Bloomberg
- The Sun
- New York Times
- Washington Post
- Forbes
- Fox News
- Nasdaq
- Aljazeera
- Independent
- Daily Mail
Bunların yanı sıra Financial Times, HuffPost, Boston Globe, Techcrunch, The Guardian, Los Angeles Times’ta da haber yayını yapılmaktadır. Marka ve firmaların olumlu bir imaj elde etmesini sağlayan global basında haber yayınları, markalar açısından oldukça önemli ve değerli bir hizmet türüdür.
Ajans PR’ın Yeni Projesi “N24”
“Türkiye’nin PR ajansı” sloganıyla çalışmalarına başlayan ve Sosyal Medya Çalışması, Global PR Hizmetleri başta olmak üzere pek çok alanda hizmet vermekte olan Ajans PR, yeni projesi N24 ile farklı bir kategoride de profesyonel hizmetlerine devam etmektedir. Yeni girişimcilerin yol haritasını çizebilmesini sağlayacak proje ile Ajans PR, markalar ve kişilerin başarı hikayelerini girişimci adaylarına sunmayı hedefliyor.
Milletvekili aday adayları için kişisel PR çalışması
Milletvekili aday adayları için “Kişisel PR çalışması nasıl yapılır?” diye soranlar için önemli çalışmalar hazırladık. TV reklamlarının yanında, Ulusal gazeteler ve internet sitelerinde de aday adaylarının kamuoyuna kendilerini gösterebilmeleri, projelerini onlara anlatabilmelerine olanak sağlıyoruz.
İGA – İstanbul Havalimanı Dijital LED Ekranlarda Reklam
Ajans PR, İGA (İstanbul Grand Airport), İstanbul Havalimanı Reklam Panolarında dijital LED ekran reklam hizmetleriyle markaların potansiyel müşterilerine ulaşmasını sağlıyor.
Ajans PR Gölge Yazarlık (Ghost Writer) Hizmeti
Ghost Writer ya da Türkçe karşılığı olan “gölge yazarlık”, yazmak için bir fikri olan fakat roman veya öyküsünü yazamayan ya da yazıyor olsa da uzman desteği almak isteyen kişilere hizmet sunan profesyonellerdir.
Twitter Mavi Rozet Alma Hizmeti
Twitter hesap doğrulama hizmeti, Twitter özelinde ön plana çıkmak ve çalışmalarını çok daha geniş bir kesime duyurmak isteyen kişilerin talep ettiği hizmet türleri arasında yer almaktadır.
İnternetten İçerik Kaldırma Nasıl Yapılmalı?
İnternetten içerik kaldırma nedir? İtibar yönetimi adına pek çok yenilikçi çalışma yapılabilmekte olup Google içerik kaldırma, internette yer alan haberlerin silinmesi ve markaya dair olumsuz içeriklerin kaldırılması; en önemli itibar yönetimi basamaklarından birkaçıdır.