Instagram PR Paketi
45.000₺
Instagram hesabı onaylı 5 ulusal sitede, 1 yerel sitede başlıkta firma ya da kişi adı geçecek şekilde doğal PR haberleriniz yayınlanır.
5 Editöryal Haber Yazımı
1 SEO Uyumlu Biyografi
Görsel Tasarım
5 Ulusal Sitede Yayın
1 Yerel Sitede Yayın
Toplu Rapor Sunumu
Facebook PR Paketi
26.000₺
Facebook hesabı onaylı 5 ulusal sitede ve 1 yerel onaysız sitede başlıkta firma ya da kişi adı geçecek şekilde doğal PR haberleriniz yayınlanır.
5 Editöryal Haber Yazımı
1 SEO Uyumlu Biyografi
Görsel Tasarım
5 Ulusal Sitede Yayın
1 Yerel Sitede Yayın
Toplu Rapor Sunumu
Twitter PR Paketi
13.500₺
Twitter hesabı onaylı 3 ulusal sitede, 3 yerel sitede başlıkta firma ya da kişi adı geçecek şekilde doğal PR haberleriniz yayınlanır.
5 Editöryal Haber Yazımı
1 SEO Uyumlu Biyografi
Görsel Tasarım
3 Ulusal Sitede Yayın
3 Yerel Sitede Yayın
Toplu Rapor Sunumu
Google News PR Paketi
2.500₺
Google news kayıtlı 10 sitede başlıkta firma ya da kişi adı geçecek şekilde doğal PR haberleriniz ve biyografileriniz yayınlanır.
7 Editöryal Haber Yazımı
3 SEO Uyumlu Biyografi
Görsel Tasarım
5 Genel Sitede Yayın
5 Yerel Sitede Yayın
Toplu Rapor Sunumu
PR nedir?
PR, Public Relations (Halkla İlişkiler) kelimelerinin kısaltmasıdır. PR, Türkçede piyar ya da piar olarak da algılanabilse de PR olarak yazılır ve piar olarak okunur. PR, bir şirket, kurum veya kişinin hedef kitlesine, geleneksel medya, dijital medya ya da sosyal medya aracılığıyla pozitif bir imaj yaratmak, olumlu bir kimlik oluşturmak, ürün veya hizmet hakkında bilgi vermek ve iletişim kurmak amacıyla yapılan çalışmalardır.
PR haberleri nasıl yayınlanır?
PR haberleri, bir şirket, kurum veya kişinin hedef kitlesine veya genel olarak halka ulaşmak için birçok yol bulunabilir:
- Basın Bültenleri: Şirketler, kurumlar veya kişiler tarafından hazırlanan ve medya kuruluşlarına gönderilen resmi bültenlerdir.
- Basın Toplantıları: Şirketler, kurumlar veya kişiler tarafından düzenlenen toplantılar, basın mensuplarına tanıtım ve bilgi vermek amacıyla yapılır.
- Medya İletişimi: Şirket, kurum veya kişi tarafından, basın mensuplarına yönlendirilen veya direk olarak gönderilen e-posta veya telefon aramaları.
- Online Platformlar: Şirketler, kurumlar veya kişiler tarafından hazırlanan ve yayınlanan blog yazıları, sosyal medya gönderileri veya web siteleri.
Bu yollar arasında PR haberlerinin yayınlanması, şirketin hedef kitlesine veya genel olarak halka ulaşmak istediği mesajı doğru bir şekilde ve etkili bir şekilde iletmek için seçilir.
5/5
(2 Reviews)